Khamis, 21 Januari 2010

Kenyataan Profesional

          Saya berharap melalui latihan praktikum ini, saya dapat menyesuaikan diri dengan keadaan sebenar sekolah, pihak pentadbiran sekolah, guru-guru yang mengajar, murid-murid yang berada di dalam kelas dan juga pekerja-pekerja di Sekolah Kebangsaan Pauh Jaya (SKPJ). Dalam bidang profesional ini saya dapat menimba beberapa banyak ilmu, pengetahuan dan pengalaman yang boleh saya jadikan panduan dan pedoman pada saya dalam menjalani praktikum dan sebagai penambahbaikan dan persediaan menjadi seorang guru yang berdedikasi. Saya amat berharap pihak sekolah dapat menerima saya seadanya, memberi teguran, tunjuk ajar dan memberikan kerjasama yang baik sepanjang perjalanan praktikum selama 3 bulan di sekolah ini.

          Saya juga berjanji pada diri saya sendiri bahawa saya akan memberikan sepenuh usaha dan tenaga saya kepada pihak sekolah disamping menjalinkan hubungan baik dengan semua penghuni Sekolah Kebangsaan Pauh Jaya. Saya juga akan memberikan komitmen 100% sepanjang saya menjalani sesi latihan praktikum, semasa proses P&P kepada anak murid dan di dalam kelas saya.

           Saya juga ingin mengucapkan ribuan terima kasih kepada Guru Besar SKPJ dan pihak pentadbir kerana memberi peluang kepada saya untuk menjalani latihan praktikum di sekolah ini.

Tiada ulasan: